Marketing

Jedním z hlavních cílů INFOCENTRA je propagace Karlových Varů jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice

V rámci destinačního marketingu realizujeme tyto aktivit:

  • Zajišťování, podpora a koordinace marketingových aktivit na domácím a zahraničním trhu,
  • Vytváření příznivého image turistické destinace "Karlovy Vary" a její prosazování na domácím a zejména zahraničním trhu,
  • Vydávání propagačních materiálů o městě Karlovy Vary v příslušných jazykových verzích,
  • Spolupráce s ČCCR – CzechTourism a jejími zahraničními zastoupeními, Velvyslanectvími ČR, Krajským úřadem Karlovarského kraje, partnerskými městy a samozřejmě spolupráce s profesními organizacemi.
  • Zabezpečování spolupráce s domácími i zahraničními novináři a médii,

Realizované aktivity za rok 2013 najdete zde >>>

Realizované aktivity za rok 2014 najdete zde >>>

INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary, o.p.s.