Marketing
Jedním z hlavních cílů INFOCENTRA je propagace Karlových Varů jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice
V rámci destinačního marketingu realizujeme tyto aktivit:
- Zajišťování, podpora a koordinace marketingových aktivit na domácím a zahraničním trhu,
- Vytváření příznivého image turistické destinace "Karlovy Vary" a její prosazování na domácím a zejména zahraničním trhu,
- Vydávání propagačních materiálů o městě Karlovy Vary v příslušných jazykových verzích,
- Spolupráce s ČCCR – CzechTourism a jejími zahraničními zastoupeními, Velvyslanectvími ČR, Krajským úřadem Karlovarského kraje, partnerskými městy a samozřejmě spolupráce s profesními organizacemi.
- Zabezpečování spolupráce s domácími i zahraničními novináři a médii,
Realizované aktivity za rok 2013 najdete zde >>>
Realizované aktivity za rok 2014 najdete zde >>>
INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary, o.p.s.